ROBOTIZÁNDONOS II: CREAMOS TABOLEIROS
Mentras o primeiro equipo montaba o seu robot, o outro preparaba taboleiros con liñas negras para ver se os robots eran quen de seguilas.
Cando os rematamos , probámolos cun dos robots. Descubrimos que non era capaz de seguir o de Iago e Aitana porque tiña demasiadas curvas y eran moi estreitas:
Nin tampouco o de Miguel porque as liñas non eran o bastante escuras:
En cambio, si podía seguir a liña negra do de Sheila:
E tamén a gran casa que fixeron entre Carmen, Alba, Enma, Aitana e Paz coa axuda dalgúns nenos e nenas de cuarto:
A continuación, pedímoslles prestados aos nosos compañeir@s de sexto os seus robots, puxémonos en grupos de dous e fixemos carreiras de robots utilizando os mandos, probamos como sorteaban obstáculos, como andaban polas liñas negras,...
Por certo, sabíades que lles puxemos nome? Os nosos robots chámanse Toby e Chipi.
10 comments:
Estades moi avanzados, chicos/as! Parabéns pola iniciativa.
Biquiños.
Graciñas, Anabel. Facemos o que podemos. Unha aperta.
¡Ya funcionando! Os felicito por tan interesante trabajo. Un beso, Ana.
Muchas gracias, Isabel. Se lo pasan genial. Un abrazo.
Anaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Qué ilusión me hace saber de ti.Veo que os habéis metido en la robótica de lleno, con lo que me gusta a mí... y no digamos a mis chavales!!!!
Las capacidades que se desarrollan en STEM son muy apropiadas para desarrollar la inteligencia, yo, en mi clase, hago lo que puedo... experimentos a punta pala, jajajaj.
Un beso inmenso.
Nosotros también hacemos lo que podemos, Blanca. ya te seguiremos contando. Un abrazo.
Siempre tan creativa e innovadora...felicitaciones Ana, nunca dejás de sorprenderme.
Un gran abrazo.
Muchas gracias, Sandra. Un beso.
Me alegra volver a verte...
Muy curiosa entrada. Un besico.
Gracias, Blanca. Yo también me alegro de saber de ti. Un saludo.
Publicar un comentario